En norsk historia

Dagen till ära tänkte jag bjuda på en historia på norska 😀

En torsdag i rettssal 14 b 

Forsvarsadvokaten: – Kan du vennlig fortelle hvor gammel de er.

Den lille damen: – Jeg er 86 år gammal.

Forsvarsadvokaten: – Fortell nå, med egne ord, hva som skjedde kvelden den 1. april.

Den lille damen: – Ja, jeg satt jo der på verandaen når den unge mannen som er nabo kom og satte seg inntil meg.

Forvarsadvokaten: – Kjente du mannen?

Den lille damen: – Nja, litt, han er jo som sagt nabo og er veldig hyggelig.

Forvarsadvokaten: – Hva skjedde etter at han satte seg ned?

Den lille damen: – Han fortalte at han syntes om eldre kvinner,  og at jeg var veldig sexy. Han begynte så med å beføle meg på lårene…

Forvarsadvokaten: – Stoppet du ham?

Den lille damen: – Nei, det gjorde jeg ikke.

Forvarsadvokaten: – Hvorfor ikke?

Den lille damen: – Det kjentes så deilig. Ingen har gjort slik med meg siden  min Albert døde for 30 år siden.

Forvarsadvokaten: – Hva skjedde så?

Den lille damen: – Han fortsatte med å beføle meg på brystene.

Forvarsadvokaten: – Stoppet du ham nå?

Den lille damen: – Nei, det gjorde jeg ikke.

Forvarsadvokaten: – Hvorfor ikke?

Den lille damen: – Hans befølinger gjorde meg aldeles varm i hele kroppen, jeg har ikke hatt det så bra på årevis….

Forvarsadvokaten: – Hva skjedde så?

Den lille damen: – Jeg kjente meg så opphetet at jeg bare la meg ned og sa: ”Ta meg unge mann, ta meg!’

Forvarsadvokaten: – Nå, tok han deg?

Den lille damen: – I helvete heller! Han skrek bare: ”Aprilsnarr, Aprilsnarr!! 

Det var da jeg skjøt jævelen ….

1 Response to “En norsk historia”


  1. 1 ekmina1 17 maj, 2011 kl. 21:17

    Hahahaha, akta sig för äldre damer


Kommentera

