Detta är nu Svensson Index bloggen

Nu har äntligen den gamla bloggen kommit igång och jag har lyckats importera allt från den förutom kopplingen mellan inlägg och kategorier. Men det kanske kommer att fixa sig också. WordPress har nämligen support vilken inte myblogg har, så jag har skickat iväg en fråga dit.

Så, detta blir nu den nya officiella Svensson Index bloggen. Ni får ändra er prenumeration om ni satt upp en sådan. Det går nu också prenumera med epost. Klicka bara på ”Anmäl mig”  uppe till höger, så får du ett mejl varje gång det händer något på bloggen.

Välkomna alla nya och gamla läsare,

Svensson

1 Response to “Detta är nu Svensson Index bloggen”


  1. 1 maggan 2 april, 2011 kl. 17:52

    Hej! Svensson

    Ja, det var ett tag sen. Krångel med bloggen, som du redan har märkt. Där av min dåliga närvaro 🙂

    Jag hakar på och byter till wordpress.

    Synes. Ha en bra helg/ Maggan


Kommentera

