Förkyld

Det var meningen att de lediga mellandagarna skulle varit lite lagom slappa med lite träning och promenader och lite nyttiga aktiviteter, men istället har jag fått en förkylning med feber och tung hosta. Det började redan på juldagen.  Idag hostar jag i alla fall inte lika mycket så jag hoppas att det går åt rätt håll nu.

Förkylningar går aldrig att planera för – de kommer när de kommer. Får väl passa på att vila, vad annat att göra med feber i kroppen, och läsa ut min jättetjocka bok Shantaram. Det har spekulerats länge att boken skulle bli film, vilket jag verkligen hoppas att den blir. Hör finns en speciell sida till.

Uj, nu satt jag och somnade framför datorn… Bäst jag går till sängen och vilar.

0 Responses to “Förkyld”



  1. Kommentera

Kommentera

