Rätt ordning

Denna vår har jag börjat göra saker och ting i rätt ordning. Jag har t ex oljat altanen idag, innan den blivit möblerad och blomkrukor blivit placerade överallt. Förra året kom jag aldrig till oljandet ens. Jag har även börjat fixa till trädgården innan jag börjat tänka på golf. Jag blev dock rätt sugen i fredags efter en lunch utomhus på Ullna golfklubb. Lite dyrt med lunch för 110:- men miljön är suverän och maten är bra dock ej i toppklass. Djursholms golfklubbs restaurang är snäppet bättre, tycker jag.

Glöm nu inte att kolla på Humorgalan och UNICEFs  ”Kämpa för varenda unge” ikväll kl 20:00. Läs mera här. Och gör nu saker och ting i rätt ordning dvs skänk en hundring till världens barn innan du beställer kvällspizzan.

0 Responses to “Rätt ordning”



  1. Kommentera

Kommentera

