Premiärer

Det är premiärtider.

Golfpremiären har det inte blivit ännu, men idag blev det grillpremiär på altanen men det var lite för kallt för att sitta ute och äta. De tiderna kommer nog snart, får vi hoppas.

Skopremiär har det också blivit. Jag och mina springskor har varit ute på den första rundan på säkerligen 15 år. Jag tog det väldigt lugnt med en runda på 20 minuter. Hur långt det var har ingen aning om, 3-4 km kanske. Det var jobbigt men inte outhärdligt och framför allt var skorna väldigt sköna. Kan undra hur många kilo jag har gått ner? Får väga mig imorgon bitti. Om jag nu inte är för ledbruten för att kunna gå upp ur sängen förstås 🙂

1 Response to “Premiärer”


  1. 1 Brunettmaggan 25 april, 2010 kl. 21:38

    Grillat mumsigt. Bra att springskona fungera…


Kommentera

